La feina que hem fet aquest dissabte ha nascut de la creació de fa dos dissabtes, quan la Marta ens va donar una llista de vuit onomatopeies (Ai!, Té, Bah!, Noo!, Jo?, Ai quin mal, Uaau i Mmm!) a les quals haviem d'afegir un moviment a cada una. També ens havíem d'aprendre el monòleg que va escriure la Judit, i aquest dissabte ho hem convinat tot, fet que ha provocat un efecte sorprenent: per cada moviment nascut d'una onomatopeia, hem dit una frase o tros de frase del monòleg i, a més, hem inclòs una emoció diferent per a cada una (alegria, tristesa, ràbia i vergonya).
La segona part de la classe l'hem dedicat a llegir els escrits que alguns de nosaltres hem portat (la Laura ha escrit una escena on parla de la consciència i la inconsciència d'haver matat un pare; la Neus ha escrit un monòleg d'un ex-drogadicte que ara és feliç amb la seva família, tot i que la Raquel li donarà un toc més angoniós, i jo he retocat l'escena de Les galetes de l'àvia per afegir-hi més accions en les acotacions). He portat la càmera, així que tenim fotos d'aquest moment de lectura i creativitat:
També volia afegir que fa dos dissabtes van sortir unes escenes molt interessants, especialment la de les estudiants que fan una reunió pel viatge de fi de curs. Aquesta improvisació, feta per la Raquel, la Judit, la Neus, la Júlia i jo (amb una intervenció de la Mariona), parla sobretot de l'abús als menors i de com es pot reaccionar (volent mantenir-ho en secret, explicant-li als pares, a la policia, etc). Crec que va quedar molt bé i que en podriem treure molt més suc!
Estic molt contenta de formar part d'aquest grup. Amb moltes ganes del proper dissabte,
Marta
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada