15 de desembre del 2013

Perquè ens conegueu una mica millor...





- Hola! Jo em dic Virgínia i tinc 18 anys i estudio Anatomia patològica i citologia. Jo diria que sóc... un sac de contradiccions així que no intentaré posar-me cap adjectiu concret perquè em sembla que cada dia els canvio un mica! Però en realitat, el canvi m'agrada molt, en general, i el teatre és part del que m'aporta: canvi. Mai, mai em deixa indiferent i mai és el mateix. I una curiositat de mi...adoro els acudits dolents, m'encanten!


- Jo sóc l'Elia Alabau i tinc 17 anys. Estic estudiant 2n de Batxillerat Científic, encara no tinc molt clar què vull estudiar però serà algun grau relacionat amb la sanitat i el que tinc clar és que el teatre no faltarà a la meva vida. També m'encanta la música i la dansa. Actualment, a part d'estudiar a El Galliner, canto en una coral juvenil. Sempre m'ha agradat estar davant del públic, des de ben petitona he cantat, ballat i actuat. Pujava a tots els escenaris que podia! Em definiria com una persona riallera, sociable i exigent amb mi mateixa. Una curiositat? Sóc feliç quan tinc l'agenda personal plena!





-Em dic Camila, tinc 17 anys i faig 4t d'ESO,si vaig dos cursos tard, no puc explicar com les meves companyes i companys perquè ho he triat, ja que no he triat bàsicament és un curs obligatori que per coses de la vida he tardat a fer. En fi, això ja és un altre tema. Em fa molt feliç tenir l'oportunitat de formar part d'aquest grup de teatre. M'agraden els colors blaus i verds, una curiositat de mi es que durant el dia haig d'haver pogut veure un niu d'ocell com a mínim, si la meva curiositat es que conto nius d'ocell!


 
- Em dic Iris Schneider i tinc 17 anys. Què m'agrada? Doncs òbviament el teatre que juntament amb escriure, llegir i ballar em treu la vena més artística que contrasta amb el Batxillerat Científic, que tot iq ue n'estic contenta no treu el fet de deures, feina i estudis que acaben saturant a una. Però per no haver d'arribar a aquest punt ja tinc el karate i el centre excursionista! Jo em definiria com una noieta amb ganes de conèixer i aprendre de la fent, de la vida i de tot en general! Alguna curiositat meva? Sóc "d'Ulot" i si vull puc arribar a parlar de manera molt garrotxina i pagesota com dirien alguns!



 
- Hola! Sóc la Júlia Aymerich, tinc 18 anys, vaig nèixer a Girona i porto tota la meva vida enamorada d'aquesta ciutat. Ja de petita feia representacions de teatre els diumenges a casa els avis, però no va ser fins que vaig començar l'institut que vaig començar les classes a El Galliner. Acutalment, i després de fer un any de Batxillerat científic, estic fent 2n de modalitat artística-escènica. A part del teatre, també m'apassiona la música i el ball, toco el piano des dels sis anys i ara estic començant a ballar jazz clàssic i modern. Em definiria com una noia engresadora, optimista i curiosa. Una curiositat sobre mi és que sóc molt parladora! (alguns diuen que potser massa i tot).




- Bones! Jo sóc l'Erola, tinc 18 anys i estic estudiant 1r de Biologia a la Universitat Autònoma de Barcelona. Comparteixo pis a prop però pujo cada cap de setmana per no perdre'm cap classe de teatre! Per sortir de la rutina d'estudi m'agrada anar a la muntanya per estar a la natura i fer excursions. Sóc una mica tímida però el teatre m'ha ajudat molt a perdre la vergonya i a ser conscient de les emocions, el recomanaria a tothom encara que no s'hi vulgui dedicar professionalment. Una curiositat? M'encanta aprendre i experimentar coses noves en tot moment i entendre el perquè de les coses i com funciona el món.


- Hola! Em dic Marta i tinc 17 anys. Estic estudiant segon de batxillerat científic, però no tinc pas massa clar què vull fer després. Genètica, fisioteràpia o direcció teatral... crec que això em defineix com a polifacètica o dubtosa (m'agrada més la primera). A part del teatre m'agrada l'esport, estar a fora el carrer i viatjar. Sóc una persona curiosa i nerviosa, sempre alerta, però quan m'en vaig als núvols costa fer-me baixar. M'agrada molt llegir i escoltar música. Una curiositat sobre mi...? Quan fa fred semblo una ceba de la quantitat de capes de roba que porto.


 
- Em dic Paula Marcé i tinc 18 anys. Aquest any he començat la carrera de llengua i literatura catalanes a la Universitat de Girona perquè sóc una amant de la lectura i la història de la nostra estimada Catalunya. La meva gran afició és el teatre però m'agrada molt el cinema, llegir i tocar la guitarra, però ara ja la tinc una mica abandonada. En un futur m'agradaria dedicar-me a l'ensenyament i, això si, no deixar mai de fer teatre. Sóc una persona positiva, riallera i tossuda. Sempre estic amb ganes d'aprendre coses noves. Una curiositat: sóc una amant de les arracades, cada setmana me'n veureu de diferents.



- Hola, em dic Daniela, tinc setze anys i estic fent primer de batxillerat artístic, concretament l'escènic. La raó per la qual faig aquest batxillerat és perquè la meva passió, per sobre de tot, és el teatre i desitjo poder-m'hi dedicar en un futur. Pujar a un escenari m'omple i això... bé, és màgic. Una curiositat de mi? Sóc addicte a la xocolata, a casa meva l'amaguen, literalment.


- Hola a tots! Em  dic David Holgado, tinc 18 anys i sóc químic i acotr. Bé, en realitat, encara no, però sona genial, eh? De fet, ara mateix estic a primer de Química de la UdG, descobrint l'apassionant món dels àtoms hidrogenoiddes... Tot un show. Algú podria etiquetar-me com a "friki", doncs, ja que m'agraden les coses de ciències, així com els videojocs o el teatre, al qual hi he invertit gran part del meu temps durant els darrers 5 anys. Entenent " friki" com a "diferent/interessant/increïblement sexy", no hi tinc cap problema.
Una curiositat sobre mi? No crec que ningú ho penses, però m'agrada la poesia, i sóc especialment fan de Gustavo Adolfo Bécquer, de qui em sé un bon grapat de Rimas de memòria!



Apassionada de la vida, encantada del meu poble i enamorada del teatre. Em diuen somiadora, jo em dic lluitadora per un futur; viure del i pel teatre. On més hores passo durant el dia és a l'IES de Celrà cursant 2n de batx. La meva passió després de dinar és fer la migdiada, però no per estassar-me tota la tarda al sofà! Necessito energia per anar a dansa, música, reunions del jovent, en actes de Goges a la plaça del poble o anar a fer cim amb l'Esplai de Celrà.
Fa 17 anys que nevego per aquest mars, normalment com a nàufrag, disfrutant dels petits plaers del dia a dia, un cafè, un somriure o una amistat.
Ser o no ser, és la única qüestió, a mi em solen dir que sóc: la Berta Camps.


- Hola, em dic Núria i tinc setze anys. Faig segon de batxillerat artístic de dibuix. Se que és extrany, ja que el meu futur el veig davant les cámeres i els focos. El que més desitjo és aconseguir el meu somni més gran, dedicar-me al cinema i l'espectacle. Tot i així, també vull tractar altres tipus d'art, i per aixó vull fer arts plàstiques, per a estudiar disseny. Una curiositat de mi? No tinc ni idea de quina és la meva activitat o carecterística més curiosa, però tinc moltes ganes de descobrir-la i sentirme fora del col•lectiu de la gent igual, ser diferent.

.- Jo sóc la Iris Sturm (no l'Iris, m'agrada concretar el meu gènere) i estic cursant segon de batxillerat artístic. Actualment més encaminat cap a les arts plàstiques, però no crec que aquesta circumstància em defineixi. Fotografio, canto, actuo, escric, dibuixo i sobretot, sento. Visc de l'art perquè estic en una recerca constant de la bellesa i la veritat i trobo que és l'única via per obrir-me a les respostes, tot i que no rebutjo cap mena de coneixement que em serveixi com a recurs per arribar-hi. Per aquest motiu més endevant vull estudiar quelcom relacionat amb la Humanitat o el Sentit de la existència. Entre les meves opcions hi figuren la carrera de Psicologia, la d'Antropologia i la de Filosofia. 
La meva mentalitat és sovint definida com a "Hippie" perquè intento sempre ser molt -sovint massa- empàtica, tot i que em considero una persona nerviosa, reflexiva i introvertida.
Una curiositat sobre mi? M'agraden molt els ulls. Dibuixo ulls a tot arreu: paret, llibres, llibretes, taules, a la meva pell,... El més curiós és que no sabria concretar el perquè.


- Hola em dic Aleix, tinc 17 anys i sóc de Sant Jordi Desvalls. Estic fent segon de batxillerat científic-batxibac, si se que el nom queda com molt professional, però no és res de l’altre món. Com em definiria? Doncs com una persona inquieta i xerraire. No em puc estar mai quiet ni callat. M’agrada provar les coses, és evident, estudio el batxillerat científic, aprofundint en les llengües, i el mateix temps en el teatre, que és el meu gran hobi. M'agrada treballar amb nens, faig de monitor i de conta-contes , en una extraescolar. M’agrada viatjar, cantar i sobretot passar-m’ho molt bé!
Una curiositat que em defineix: m’agraden molt els colors i les ratlles.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada